Älska med Bajen - en klassiskt rolig historia
Med glimten i ögat och en bra partner så släppte Bajens Supporterorganisation för ett par år sedan en kampanj som hette Älska med Bajen. Kampanjen fick ju på tok för lite uppmärksamhet när man på det här otroligt roliga sättet försöka sätta fokus på fotboll som något som inte behöver betyda aggresivitet och hotfullstämmning, utan istället kunna vara passionerat och kärleksfullt. En av upphovsmännen bakom kampanjen Jakob Östensson sa själv i samband med kampanjen att han ville skapa en förståelse för supporterkulturen och försöka visa upp att en fotbollsklack är bland det mest kärleksfulla som finns. Hur försäljningen av sex leksaker gick förtäljer dock inte historien.
Samma onlinebutik som låg bakom den här kampanjen har också släppt en annan rolig produkt med fokus på fotbollsvärlden, den världskända bitattacken från Luis Suarez gick ju knappast någon fotbollsintresserad förbi och när möjliheten dök upp att göra en egen bröstklämma med Luis Suarez så kunde de inte hålla sig. Tobias Lundqvist som driver butiken säger lite skämtsamt att denna lite tråkiga händelse i fotbollsvärden ville de försöka göra något lite roligt av och istället flytta in i sängkammaren där det kanske kunde höra lite mer hemma med lite nafsande. Frågan är om Giorgio Chiellini själv har fått chansen att testa bröstklämman?
Frågan är vilken nästa svenska fotbollsklubb som lanserar produkter för sex och samlevnad?