Mendes stannar i USA: ”Han trivs”
2014-09-18 10:03
Daniel Mendes lämnade Kalmar FF för spel i amerikanska Minnesota United i NASL, en underliga till MLS. Och brassen planerar för en framtid i staterna:
–Daniel har flyttat över familjen och har önskemål om att stanna kvar. Han trivs socialt och med fotbollen och då ska vi försöka hitta en permanent lösning, säger Kalmars sportchef Thomas Andersson Borstam till Barometern.se
Redaktionen
Matchdax